Deníček z cesty na Bali a okolní ostrovy: 13. den - 10. 3. 2008 (Lombok, Amed)

(vložen jen text pro nedočkavce, fotky doplním později :o))

(Janča): Ráno jsme měli budíček na 6:30, abychom si stihli zabalit a připravit vše na odjezd, než půjdeme na nákupy, které byly stále zatím nejisté. S Majdou jsme vyrazily na čas s tím, že se se zbytkem tlupy setkáme až v krámku. Do krámku jsme dorazily v 7:20 a co myslíte? Bylo otevřeno? ANOO, BYLO! Super! 1. Vyhrály jsme nad Péťou sázku a byly o 30 000 bohatší :o) Díky Peťo a za 2. Začaly nákupní hody. Holky měly pravdu. Krámek byl plný krásných dřevěných věcí od masek různých velikostí, po sošky, prostírání a další věci. Začaly jsme tady vybírat, což nebylo vůbec jednoduché, protože vše bylo moc krásné a všechno byste hned chtěli :o)

Byly jsme domluvené, že naplníme jednu krabici a necháme ji společně poslat domů. Nakonec byly z jedné krabice dvě a já a Majda jsme si nechaly poslat zvlášť ještě asi 1,5 m veliké masky. Na nákup jsme měly celkem 1 hodinu a 15 minut, což se zdá jako dost času, ale věřte nám, že není. Než vše prohlédnete a vyberete a rozmyslíte, čas rychle uteče. Nakonec jsme klasicky řešili vše v poklusu. Já a Malina jsme běžely k nim do ubytka o něco dřív. Janča ay si dobalila a já samozřejmě na WC. Já jsem šla pak dobalit mně a Majdě věci k nám a Majda a Terka zatím hlídaly zabalení a zaplacení všech věcí. Ještěže jsme takové flexibilní a máme manažerské schopnosti :o) Nakonec jsme vše stihli včas a v 8:45 byli před Peramou a čekali na pokyny k odjezdu. Já jsem si ještě - při balení věcí odskočila na wc. Abych mé stálé drama nemusela neustále popisovat, tak pro informaci píši, že zde chodím 7 - 8 x za den na wc, jelikož se mě mé střevní potíže nechtějí stále pustit. Jsou to praví kamarádi, stále se mnou :o) Nikdo si nedokáže asi představit, jak jsou pro mě veškeré přesuny a výlety obtížné, když mám stále obavu, kdy se pos... a musím neustále hledat wc. No, co se dá dělat, nějak to musím zvládnout. Během chvilky jsme se od kanceláře přesunuli na pláž, kam pro nás přijela malá loďka, naložila nás a odvezla k lodi určené na plavbu na Bali. Páááni, to byl rozdíl oproti lodi a plavbě při přesunu z Bali na Lombok. Žádné odpadky, nepředstavitelný smrad a extra špinavé sedačky. Byla to příjemná a čistá loďka s milou obsluhou. Dalo se sedět nahoře na palubě, kde teda hodně pralo sluníčko, tak ale i dole v přízemí, kde byl krásný, svěží a čistý vzduch. Při příchodu na loď jsme dostali snídani a později i oběd. Cesta trvala okolo 4 hodin, ale byla mnohem příjemnější. Po příjezdu na Bali do městečka Padang Bai jsme si chytli odvoz a jejli za Malenovýma do Amedu, kde na nás už od včerejška čekali. Chvilku jsme se s nima hledali, portože jsme nevěděli, že ubytování Wawa Wewe jsou 1 a 2, ale nakonec jsme se ke vší spokojenosti našli :o) Ubytovali jsme se v krásných bungalovech, které měly vysoký dřevěný strop a byla tam i galerie/vestavěné patro, kde byla také ložnice (druhá byla klasicky dole). A hádejte, co tam bylo ještě krásného. To neuhádnete :o) WC :o) Byla to otevřená místnost plná rostlin a spojené WC s koupelnou, beze stropu. Takže když se člověk večer sprchoval, nebo seděl na WC (což u mě bylo stále dost často :o)), mohl se při tom dívat na hvězdičky. Paráda. Bungalovy byly v krásném prostředí s rostlinama a v ceně byl i luxusní bazén a to vše za 300 000 Rp/3 osoby = 200 Kč/1 osoba. Po úmorné cestě jsme skočili do bazénu, protože moře mělo odliv a nemělo cenu ho už zkoušet. Tam jsme zůstali, dokud jsme se skoro nerozmočili, pak jsme vylezli, dali sprchu a šupajdili na večeři. Zmátlovi zůstali doma a zbytek vyrazil do hotelu Hidden Paradise. Keckám. Večeřeli jsme ve Wawa Wewe a tam jsme šli jen na pivko :o). Pardón. Byla to krásná restaurace, kam se vcházelo po velikých kamenech, které byly v jezírku všude okolo nás. Zůstali jsme na jedno pivko a mísu ovoce, pak jsme se vydali k domovu a uložili se ke spánku. Zítra nás čeká prený den.